Thursday, August 2, 2007

Το πρώτο μέτρο

Στη φωτογραφία βλέπετε το πρώτο μέτρο που έτρεξε σε επίσημο αγώνα (μιλάμε για ανοικτό στίβο και 100 μέτρα) η Κατερίνα Θάνου μετά από σχεδόν τρία χρόνια (στον διάδρομο 3). Τερμάτισε τέταρτη στη σειρα της και πέμπτη συνολικά με 11.35 . Πρώτη τερμάτισε η Campbell από τη Τζαμάικα με 11.04.
Για την ιστορία με την τιμωρία της, δυστυχώς δεν ξέρω τι γίνεται πίσω από κλειστές πόρτες ούτε μου στέλνει κανείς δείγματα. Τα μόνα που ξέρω είναι τα παρακάτω (΄Οχι συγκεκριμένα για τη Θάνου. Γενικά):
  • Το αν μου αρέσει κάποιος αθλητής δεν εξαρτάται μόνο από το αν θα βρεθεί κάποιες θέσεις πιο κάτω ή αν δεν κάνει κάποιο θεαματικό ρεκόρ.
  • Οι αγώνες μου αρέσουν ακόμα και χωρίς μεγάλα αστέρια.
  • Οι αγώνες μου αρέσουν ακόμα και χωρίς διακρίσεις συμπατριωτών μου.
  • Οι αγώνες μου αρέσουν ακόμα και χωρίς συμμετοχή συμπατριωτών μου.
  • Δεν με νοιάζει καθόλου τι κάνουν "όλοι οι άλλοι". Αυτό δεν είναι δικαιολογία. Είναι έμμεση ομολογία.
  • Αν "όλοι οι άλλοι το κάνουν" τότε ορίστε η μεγάλη ευκαιρία να αποδείξει κανείς ότι δεν είναι ακριβώς ίδιος με τους "κακούς".

No comments: